TERIMA KASIH :DD

19 December 2012

SENYUMAN YANG PENUH DUKA


Haishkkk,, macam macam berbagai bagai masalah timpa dalam hidup ni...lepas satu satu.... tapi aku sanggup harunginye...
" baru sikit fathin,, tak kan na give up da kot.... rilex lhaa...ta remaja lhaa kau ni..rare lhaa sikit "
ok,, aku sahut cabaran kau !!! #ok,,mmg aku suke sembang sorang2 pun...

na thu sebab ape aku jadi macam ni?? sbb aku ta ad adik..aku ta ad kawan,,aku ta ad kakak,,,aku ta ad abang,, aku ta ad teman hidup tapi aku ada semua tuh....

bagi aku biarlah dorang tengok aku ni  gelak,,ketawa,,hepi je ... muke ta ad masalah lgsong...ta penah sedihh...

yesss,, mmg ada orang penah ckp aku macam tu... ta penah na rase sedih ke murung ke touching ke sentap ke merajuk ke....yang aku tahu gelak,ketawa dan terus gelak dan ketawa macam orang sedang hangat bercinta...

aku bukan macam tu yang engkau sangkakan tapi aku tana tunjuk wahai hamba allah...
biarlah aku sorang je tahu ape masalah yang sedang aku tanggung kerna itu memang sifat aku... even mak bapak aku sekali pun aku ta pernah na cerita....hanya salah satu ciptaan yang telah aku ciptakan untuk diriku dan aku luahkan kepadanya...dialah selalu menemani aku tika aku gembira mahupun sedih#biarlah rahsia...sbok je na thu

aku mampu bertahan kerana aku selalu pegang dengan kata-kata ini :-

Orang yang gagal adalah orang yang tidak mampu mengurus masalah.Hanya manusia yang mampu mengurus masalah sahaja yang boleh berjaya#aku pun na berjaya jugak...if aku berjaya mengurus setiap masalah aku dalam golongan orang yang berjaya...yessss !! itu prinsip hidup aku

jadi bersabar lha fathin dan rakan-rakan yang sedang menimpa masalah ya kerana  sifat sabar itu adalah sikap yang baik, dan hanya Allah sahajalah tempat meminta pertolongan... #remember that wahai hamba allah

No comments:

Post a Comment