TERIMA KASIH :DD

25 December 2012

MARI MARI MARI

assalamualaikum kawan kawan<3 tengs sudi membaca potpet saya :)) yess,, aku memang suke cakap,,suke gelak tapi bila dengan orang yang aku rapat sahaja... bila dengan orang yang kurang rapat atau kenal aku akan menjadi seorang yang paling pendiam... yess itu aku...

sebenarnya bukan na cerita pasal aku punn..sory lhaaa termasuk pulak cerita tentang aku yang baik ni...#mohon jgn muntah...

actt,, aku saja na promote je suruh datang ramai ramai.. saja na majukan bussiness akuu ni.. #prasan btol..duit pun mak bapak bagi lagii

okk okk,, jum jum ..jangan membuang masa lagi

okk,, restoran ini terdapar di station 18, ipoh , perak... #wahh,,terdapar kau..egt dugong ke??
ape?? tathu yg mne satu?? alaa senang je.. dia berdekatan dengan tesco st 18,, sederet dengan nasi ayam periuk besar,, belakang dengan klinik 1 malaysia... tathu jugakk boley lhaa calling-2 ..no ada kat atas tu ok..

okk,,kat sini macam macam ada... tapi ta lhaa macam macam... dia lebih ke arah kepada mee,,kueyteow,, dan nasi ayam blackpepper...





okk,,ni lhaa jenis jenis makanan yang ad disana... what what?? ta nmpk?? okk,, di sana ada


  • mee udang
  • mee rebus
  • assam laksa
  • mee sup
  • roti canai
  • kentang goreng
  • mee kari
  • koew tiow kerang
  • koew tiow kicap 
  • char koew tiow
  • murtabak
  • roti telur goyang goyang inul #ktipu
  • nasi ayam blackpepper 
Sape na buat majlis perkahwinan pun boley tempah...ada sediakan khidmat catering<3
hmmm,,yummy yummy dap nye dap nye...lapar pulak perut nii... selamat mencuba ye rakan rakan

before that ni pulaa kedai pakaian
lets go lets go







ni salah satu jubah yang ada kat sana...actt,, lg cantik dari ni pun ada...saja amek hakk kurang menarik...
blouse,,tudung,,shawl n macam macam lhaa ad kat sana...saje je amek gmbr jubah sbb aku suke borong jubah tapi ta pakai...

okk,,bagi yang badan omey omey tuhh kami ada menyediakan susu untuk turunkan berat badan...ia memang berkesan... ta ada tipu punyaa...

okk,,bagi yang pentingkan kulit anda... ada jugak jual benda ni... ni macam collogen lha jugakk... boley makan boley jadikan sbgai musk.... okk,, untuk yang menghidap penyakit kencing manis,,gautt boley jugak makan... dy akan merawatnye dengann humpphhhh !! #wahh,,aku boley jadi promoter yang berjaya ni

na banyak banyak lagi boley lhaa pergi ke kedainye sendiri dengan menaiki kenderaan sendiri...berdekatan dengan sri kinta,,taman cempaka ipoh,, perak.. act,, tathu alamat dy lhaa..


okk,,na tengok banyak lagi produk produk kecantikan sila klik dibawah ini yaa

http://www.facebook.com/pages/Zafira-Collection-e-shopping-Centre/285883434863117

na tengok pakaian kena pergi kedai dia sendiri ye ::)) macam macam ada :P


terima kasih kerana sudi habiskan entri saya yang merapu ini ... ape ape pertanyaan boley tanya di facebook saya <3 :))