TERIMA KASIH :DD

17 April 2013

PERRRRRRRBEZAAN

assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh ya rerakan..

kisahnya bermula begini...ceritanya bukan hari ni punya tapi semalam punya semalam punya semalam..hamek kau pikir lah sendiri...sebelum fikir tuh sediakan segala memacam ubat angin...risau suatu detik nnti urat segala urat dalam kepala korang akan tersimpul,tersasar ke jalan yang tidak diredhai...agak da rasa macam aku senaraikan tadi tuh cecepat amek ubat then teguk 1 botol ...ia nya mungkin menjadi lebih baik kepada orang yang membenci korang...jadi selamat beramal...

 mengarut apakah aku ini..okk back to serius !!!

tetengah geledah segala macam dalam lappy usang aku nihh tetbe tergerak hati na search ape yang ade dalam lappy aku nih..maka aku pun pergi ke petak search *ta payah na maka sangat lah..gedik semacam je* then then aku taip lah PICTURE *konon na speaking memanjang tuhh*



beberapa saat kemudian keluar segala mak nenek atok cucu cicik gambar gambar aku yang telah lapuk dek zaman...1 demi 1 aku tengok gegambar aku yang kini semakin comel,semakin tinggi tetibe tengah memuji diri sendiri tuh tetibe taraaaaa muncul sekeping gambar yang membuatkan aku gelak besar bagai gergasi jalanan yang dapat makanan yang diidamkan selama ini...bagaimana caranya?? begini caranya muahahahahahahaahahahahaha

ada mahu mengalami seperti saya??pasti boleh aje...insyaallah anda pasti akan gelak seperti gergasi itu tadi  pabila melihatnya...
||
||
||
||
||
||
||
V

nampak ta kak ton tengah gelak terbahak bahak ni



comel tak kak ton?? 


pabila kak ton comel candid :P

lepas tuhh bukan main lah semangat aku nihh na cari tarikh bile lah gambar nih...last2 jumpe pun...rerupenye time tuh aku form 4..mak aihh awat laen bebeno nihh...agaknye akibat duduk kat hostel yang makannya melimpah ruah dan selera nya datang seperti orang bela hantu raya mane ta nye jadi rupe itu....lepasnih aku na simpan gambar nih untuk tatapan anak anak aku...cewahhh gedik semacam je minah nih ehh




mohon lihat sekarang...gila bapak ahh gemuk gila badan aku seperti balloon dkat funfair yang dimasukkan gas dan menjadi seperti gambar di atas...

tapi kini syukur alhamdulilah badan saya kini menjadi  seperti waktu remaja semula...cewahh ayat bebajet baru lepas bersalin anak kembar je...menyampah menyampah puihhh ...


14 April 2013

KEPUTUSAN SPM

WOIYY ,assalamualaikumwarahmatulahhiwabarokatuh !! jawab cepatt jawab cepatt...
bagi aku cerite ni hampir membasi jugak lahh dan hampir tumbuh kulat tunggu masa untuk campak dalam tong sampah dan dikutip oleh pakcik DBI dan di humban ke lori sampah dan dilupuskan dengan semerta merta..

tapi bagi aku cerite lame lagi best distory morykan..cewahh konon best dia tuhh walhal membosankan ado ler..cerita ni berkisah pada 21 MAC 2013 tapi baru sekarang na berceritakan..haha..biakan aku janji bahagia sudahh...

keesokan na menjelang hari pengambilan slip keputusan SPM hati,jantung,usus,badan ni bagai di masukkan dalam mesin basuh singer jenama asrama aku je...hanya allah je yang tahu ketar yang aku rasa...

pagi pagi lagi pukol 6.00 pagi aku bangun dengan sendirinya okk..bangun dengan sendiri ye !!! paham ta?? bangun dengan sendirinya...bukan nye ape cuma na bangga jap sebab selalunya jenuhh mama gerak ketuk ketuk pintu bilik,berderet deret panggilan daripada mama suruh bangun...tathu lahh ape punye pasal jadi baik tetibe ni kan...

dalam jam0900 pada 21 MAC 2013 kami bertolak dari rumah...i pergi 1 family okk...gile excited nak ambik tuhh habis 1 rumah dihangkutnye...

dalam perjalanan aku hanya mendiamkan mulut saje tapi sekali ta duduk diam..dengan rasa sakit perut nye dengan na termuntah nye dengan sakit kepala nye...habis sume simtom simtom orang mengandung datang kat aku....gila babi takotnye punye pasal tuh...hahaha..kelam betull perempuan nihh mesti korang pikir mcm tuh kan..lantak aku lahh..aku takot punye pasal peduli ape dahh..

tetibe mama bersuara

"kau apehal adik?? mama tengok da macam orang na beranak je"

"shhhhhhhh,,diam diam"

"hahahahahahaha"

"shhhhhhhhh,,,jangan gelak lahh"

kan ta pasal pasal mama dah kena marah...ehh??marah mcm tuh ke?? bukan marah ok tapi cuma na jadi seorang yang serius sebentar..hahaha..ini semua poyo...

sampai dalam 10 lebih macam tuhh...ayah cuma hantar sampai pintu pagar je kerna mereka na balek kampung...fuhhh mujur na balek kampung ta ade lah aku kena bahan gelak dorang je...

jalan punya jalan punya jalan

maka sampai lah di dewan SMT TAIPING ,,ya allah rase macam na merangkak je....na jalan tuhh punya lah rase ta larat bagai tuhh...tetibe ternampak meja 5PPN dan cikgu MULIYANI LACAWEDA tercongok dengan budakbudak kelas...tunggu ketibaan i lahh tuh..cewahh punya perasan tuhh..

tandatangan segala kertas kertas then dapat lah slip kuputusan SPM...jengjengjeng...keputusan ta ade lahh membanggakan sangat tapi bolehlah lepas untuk kawen..kehkehkeh...:D

tengah belek belek slip tuhh tetibe cikgu muliyani

"amboii wangi nye fathin"

"ehh,,mane ade cikgu..hahaha"

"fathin,,kenapa BM dpt B+ je??kamu ta payah jadi orang melayu lahh fathin"

"hahaha,,takpe ckgu saya boley jadi orang islam cikgu..nampak tak agama islam saya dapat A"

"menjawab menjawab..."

mohon jangan gelakk bm aku dapat B...maybe pemeriksa tuhh mengantukk kott...:PP



habis berpotpetpotpet dengan cikgu.kami pun pergi melepak di TAIPING SENTRAL...
malas na bercerita dah... cuma lihat saja okk :))






 nampa tak muke kegembiraan kami masa ni :P

 alolo shuhada ucukk


w syafina gedik geduk
miss you :)







maka habislah sudah tayangan unggul kami...gambar banyak sudah hilang mungkin penculik antarabangsa yang terkenal lagi terhandal telah melipat kecik kecik gambar kami dan di masukkan dalam wallet untuk tatapan dia setiap hari..mungkin rindu mungkin sayang kepada kami dan mungkin juga cantik..kehkehkeh..prasan lebihh 
k bye..assalamualaikumm :))