TERIMA KASIH :DD

17 December 2012

AFIKAH-->SYAFINA-->ADILAH-->ZAWANI-->PUAN WOO-->AKU-->ASYRAF  


                                          
nampak ta nampak ta gambar di atas tu.... kami adalah salah seorang pelajar di SEKOLAH MENENGAH TEKNIK TAIPING yang mengambil subjek tambahan iaitu MATEMATIK TAMBAHAN..kat sekolah tuh yang ambil addmath amat lhaa sedikit hanya dalam lingkungan 20 lebih sahaja...ini disebabkan subjek ini ikut kita lhaa...na addmath amik tana sudah...ok2,, jadi kami dipecahkan kepada 3 kumpulan..ok,, i repeat 3 kumpulan... pelajar yang belajar dengan PUAN WOO ialah dari kelas perkaunan perniagaan dan automotif iaitu kami lhaa yang comel comel belaka ini.. pelajar dari automotif ialah asyraf seorang..kesian dy...

mula-mula amik subjek ohmaigod ohmaigod sukenye sukenye...senang je lhaa addmath ni ...ape yang dorang cakap susah pun tathu..bg aku snng je #belagak,,riak,,takbur gila

da pertengahan jalan pulak ohmaigod ohmaigod aku na tarik diri boley ta?? susah lah..kena egt step byk sgt...tapi da terlambat ok.. pihak sekolah telah mendaftarkan kami dalam subjek addmath ini...ok aku terlambat..terpaksa harunginya juga... naseb ada puan woo kami,,dy selalu bagi semngat...jadikan kami kuat untuk berjuang...terima kasih cikgu ..muahh #kgedik pulak

time spm menjelang pulaa pagi2 da bngun..siap2 na g dewan peperiksaan...kawan-kawan yang ta ambil subjek ni sedap je tdo smpai ke tghhri..ok,,act aq jeles... tapi takpe mybe suatu hri nnti pasti ad hikmah nye... bersusah susah dahulu bersenang senang kemudian..#ok,,sedapkan hti sbnrnye..:P

itulah kisah hidup aku ketika mengambil subjek yang susah ini...berbelah bagi.. sat na sat tana ..keling punya olang....

1 comment:

  1. Weee,, addmath .. caiyok2 .. aku pun buat entry pasal nih . :))

    ReplyDelete