photo DSC00144_conew1_zps91410117.jpg

TERIMA KASIH :DD

24 December 2012

CAMPAK MASA

ASSALAMUALAIKUM,,HAII,,HELO,, #lambai bendera

okk,, lame gila kan aku ta postkan entry dalam blog ni... kesian kauu... aku abaikan kau kan...sory lha syg,,i busy dengan masalah yg menimpa pd diri i ni...byk benda yg harus diselesaikan...ok,,like businesswoman je kann.....perasan je lebih

kali ni aku hang oud bersama shila ulala sorang je... ajak yg lain semua ada pulau alasan.. okk tkpe jnji aku dpt kelua sudahh lhaa... bosan tahu ta terperap dalam rumah je..naseb ta jadi jeruk buuahh je...ok,aku tipu sume...

okk,,firstlyy na pergi merayau ni ta rancang sgt punn... ajak pun just gurau gurau berukk je..so,,ta amek part sgt lhaa... tp keesokan hri tuh tetbe rse na pergi je merayau...tgk jam lg 3 jam na pkul 12 bru calling calling shilaa...jum lhaa pergi jum lhaa pergii... akhirnyaa dia na pergi teman aku..yeayyyy !!thanks shilaa..muahh kanan muah kiri #kgedik je aku ni

simple itu diriku yg sebenar..hahh??ape?? comel?? ok,,ta pyh bgthu pun tkpe...aku tahu sume tuh...hahaha #mohon jgn muntah pelangi ok...



okk,,jalan punya jalan punya jalan....masuk semua kedai yang ada kat situ semata mata nak cari baju...tapi malangnya memang ta ad baju yg aku na... kerna aku memang seorang yg cerewet pasal pakaian ... itu yg slalu mak dan ayah aku ungkapkan...tapi bagi aku,,aku bukan macam tu !!! hahaha #memanglahh sape yg ngaku kan...haha

habis pasal cerita tuhh,,kiteorg jalan punya jalan punya jalan pusing lagi sekali sampai na tercabut kakiku yang comel ni...na tengok wayang ta ada cerite yang menarik ..hmmm :(( apelah naseb kami berdua ini..
last last kami terjumpa tempat snap snap picture ..korang tahu?? aku pun tathu act..shilaa yg bg thu ..benda tu blablabla...ok,,kami ape lagi menerai lhaa.. na masuk kena tukar kepada token yg berharga rm10....


muke buruk??kisah pulak aku...aku suke peduli ape...ta minta duit pon kan..#okk,,tetbe emo pehal
ok,,nni lhaa dy hasil masuk tempat tuh..soryy,,tathu nme dy ape...dy tempat snap picture act... lihatt,,nampak ta muke kami di paper photo tuhh...comel kannn..haha.. rm10 boleh buat 6 style sahaja...boley edit bagai...bestt lhaa !! anda wajib mencuba..tp kecik lhaa egtkan besar...kecik pun kecik lhaa janji merasa...hahaha       




okk,,ini lah shilaa yang aku cerita cerita kan tuhh...comel kan diaa...sayangkaushilarrr
haa??ape??gemuk??okk,,dan jangan gelak atas badanku yang bertambah gemuk tuhh..tapi gemuk sikit je okk...mohon cakap sedikit sahaja tau...ni lah akibat dduk rumah makan,,tido,,habiskan beras,,duit mak bapak...#spe suruh ta bg aten kerja...haha

okk,,hampir 5 jam dduk kat sana last last kami pergi ke tesco ok i repeat tesco..ok,,jgn gelak lhaa...bukan pergi beli ikan,sayur ke hape tapi cuma da bosan duduk dalam ni...

okk,,bye bye aeon !! sory baru na cerite tempat yang kami lawati...hehe

sampai je di tesco,, tetibe aku terjumpa kawan lame ok...memang jarang jumpa ini perempuan...rindu kau perempuan..selalunya sembang dalam whatsapp n twitter je kan..akhirnya ketemu jua ku dgnmu...hahaha...

ini lhaa norashikin binti rashid
last skolah samesame mase form 3 je lepas tuh aku pindah
naseb rumah dekat je kann
soryy comel saya ganggu awak tengah kerja

okk,,sampai disini sahaja entry saya pada kali ini
assalamualaikum !!

No comments:

Post a Comment