TERIMA KASIH :DD

17 February 2013

loveless

kadang kadang
aku pernah terfikir
kenapa perlu ada nye cinta kepada manusia??
sejak di bangku sekolah lagi
aku sering di dedahkan pasal cinta
orang cakap cinta di waktu persekolahan
hanyalah cinta monyet
ye ke??
but also rightly
  
yess,,
They say love is indeed interesting
so I also want to try  
based on the experience that I have
mula-mula bercinta memang manis belaka
ta kire lah sibuk macam mane sekali pun 
pasti akan contact 
ta kire pagi 
ta kire petang
ta kire malam
kadang kadang sampai ta tido dalam 1 hari 
bila da mencecah 3 month
pagi?? huhhh = ='
kadang kadang je
petang???
jauh sekali na contact
malam?? 
selalu lah jugakk
sebab ape??
sebab boring,tathu na buat ape da
memang FATHIN NAJIHAH  ni tempat untuk menghilangkan bosan agaknya



mula mula bercinta
i janji 
i akan setia dgn you
i akan cinta you selamanya
i akan contact you selalu
i akan blabla bla..
sweetalker lhaa katekan
bila da 3 month 
i "akan" tu akan bertukar kepada i "tana"
man that I had known. do not all behave in such a way. I believe that

kadang kadang diri ni macam fooled pun ade
kite bukan maen setia,
ta pernah berubah
ta pernah bosan
ta pandang pun orang lain da
hormat dia
doakan dia
tapi
diorang?? senangsenang je
bila da jumpa yang sedap dimata tuhh
mula lah berperangai seperti !#$@#%$%

ehh men,,please be matured  !!!
fikir dulu sebelum bertindak

ni ta 
bila da clash
baru rasa 
"ehh,,menyesal nye aku buat mcm ni"
then terhegeh hegeh na continue returned relation as before


so friends who already have such intentions  
please think inexhaustible. 
 think one was more sincere love.

hati dan perasaan aku 
dan 
aku yakin perempuan diluar sana 
pasti mempunyai hati dan perasaan sama macam aku
 iaitu 
sekali dipermaenkan dia pasti ingat sampai bila bila
even laki tuh da janji untuk berubah
dan hubungan ini tidak dapat diteruskan seperti dulu lagi



assalamualaikumm :))
I hope you do not ever change my love 
please take a note :)) 

No comments:

Post a Comment