photo DSC00144_conew1_zps91410117.jpg

TERIMA KASIH :DD

12 November 2011

LAIN DARI LAIN

haaa,,agak pelik sikitkan bila korang bace tajuk dy....hahaha..bukan pe...saje na wt kelam ... # kbye...
ye lha,,tajuk ni berkaitan nan aku....mana ta nyew...orang lain pergi kenduri pakai baju kurung,, aksesori bagai...aku ?? hanya mengenakan jersey malaysia...That's why lha I put such a title....hahaha...




haaa,,makcik-2....saya na promote makanan makcik yang kami makan neyh....








































ketika dan selepas menjamu selera makanan yang enak (!)





tgk lhaa,,muke budak pabila jumpa camera...tersengih je...naik terkezut den..:DD

haa,,,neyh lha tuan rumah dia...sory kacow kaw mkn....




kami sedang angau na jadi model act......
that is why pose like this....


ok,,trend sekarang buat gaya mcm neyh...so,,kami buat...alahai nyahh(!)

ini diary aku....tiada sesiapa pon boley amik dy dri aku...kaw cun dri aq bhai...# kjelez....

tabikkkkkkk springggggg(!)
# tudung rosak..

mari mengintai untie uw na bg duit kat kite kew ta.....tpy kena lhaa senyum n peace dlu...hahaha #kgilo

senyum lebar-2 taw....baru kite dpt duit....hahaha

APA-2 PON....THANK YOU JEMPUT DATANG RUMAH WAHAI KAWAN KU(!)

No comments:

Post a Comment