photo DSC00144_conew1_zps91410117.jpg

TERIMA KASIH :DD

14 November 2011

I WANNA THAT THING (!)

mama,,my watch was broken....i want a new can??? #ishkk,,,speaking-2 plak....puihhh(!)
ok,,,disebabkan my watch da meninggal kan aku means musnah...aku na ganti yang baru ...hmm,,,maw bodekk-2 papa lhaa...hari tu nampak duit dlm beg tangan dy dlam RM0.50...byk kan kan kan # hey,,kaw ingat bapak aku neyh pkai beg tgn ke...ok,,aku maw pujuk bpak aku...supaya beli kan jam untuk aku...arghhh(!) aku ta perduli....na jgak na jgak...kalo ta,,aten cium-2 papa...shhh,,diam lha kaw....aku na story-2 pon ta bley neyh...
haa,,abaikan budak yang memekak uw...kite sambung story blek....haa,,pew???korang tana dengar???never mind never mind...sebab aku taip-2 je...ta ckp pon...hahaha....
ok lhaa,,,jum kite tengok jam pe yang kaw na sgt uw aten ====>>





aten a.k.a budak comel #perasan = A
papa a.k.a bpak aku = J

A= haa,,aten na yang ni boley ta???ley lha taw-2...ta mahal pon...RM215.00 jew....
J=a'ahh,,murah lhaa sgt kan anak uitz..cer kaw cri sndri duit...bru twu..betapa berharga nye even RM1...

ishkk,,,bia lhaa...bukan duit aku pon....toink-2....beli taw-2....haha


HOPE,,DAPAT (!) AMIN.......


No comments:

Post a Comment