photo DSC00144_conew1_zps91410117.jpg

TERIMA KASIH :DD

30 December 2012

yess !! kau lah orangnye

 sesungguhnye kebosanan melanda hidupku... aku akan seperti ini lhaa --> lebih suke berborak sorang sorang daripada borak dengan orang yang akan menyakiti hati aku yang kini telah hancur,,musnah,,berkecai,,belah empat,,robek dan seangkatannya...#wahh sejak bila pulak aku pndai berkata kata ini..

Yaa,,sejak aku sering dicaci oleh iblis yang bertopengkan manusia yang konon nye baikk ..ta ada buat salah...perfect !! suci lhaa katakan walhal ohmen !! #mata ke atas tangan dibahu

tapi ternyata kau salah !! yess,,mmg salah anggapan kau tuu... kau tahu ape yang kau salah?? hang dengar sini ape yang aku na habaq mai... kau maen gilaa dengan orang gila mmg susah lhaa... #okk,,fikir sendiri...




nah middle finger!!
khas untuk mu manusia bertopeng :-
  • every kau update status dekat pesbuk akan masuk dalam news feed aku even aku ta berapa tertarik kepada kau...ayat ayat kau pasti untuk aku...kau canang habis cerite dongeng kau tuh dekat orang...#middle finger for you....

    yess !! aku tahu semua tuhh..mne aku tahu?? pasti ada orang akan bercerita kepada aku sebab dorang sayang aku...aku kan cantik !! #plesshh jgn pengsan..haha

    back to serius....hmm,,ta payah na salahkan aku !! kau fikir balek ape yang pernah kau buat dekat aku... selama ni aku kenal kau aku hanya mampu melihat kau tapi aku ta mampu untuk tegur sikap kau.. sebab ape?? sebab aku bukan mami kau dan aku ta batak dengan kau..


  • haa,,yang kau pulakk manusia... aku ta kacau lemak kau..kau jangan na bagi lemak kau dekat aku tah ape yang ada... yess !! kau cakap aku ni lhaa tuh lhaa... tapi bila ada kawan kau ..bila kau sorang sorang pewhhhh lalu depan aku tahu pulak senyap..deyy tambii,, kasi tunjuk lhaa sikit mulut puaka kau tuhh kononnye lhaa... kau tuduh aku macam macam seperti aku batak kepada gambar kau yang akan menggelikan seluruh tubuhku yang slim ni... hello sory sikit !! i ta batak pun semua tuh.. same je dengan kawan kau tuh yang konon nye gengster tahi babi..habis semua orang na maki...kena batang hidung sendiri baru gelabah ke hulur ke hilir minta pertolongan...tolonglah lhaa matured sikit...aku minta sikit je ta banyak punn...please3 be matured ye wahai bangsat bangsat sekalian....

tamat sudah kesetanan aku pada kali ini.. nanti bace lagi ye ayat ayat setan aku wahai bangsat bangsat sekalian...
sebelum tuhh :-
kau dengar sini KARMA itu ada #org ckp

tolong fikir aku juga punya perasaan dan maruah
kau buat aku sekarang jangan fikir kau akan terlepas 
kerana allah maha adil
mungkin isteri/suami kau
mungkin anak kau
mungkin cucu kau
mungkin juga kepada ibu bapa kau
yang akan merasa apa yang aku merasa sekarang


soo,,pleshh jgn na judge aku kalau tathu hal sebenar dan ta kenal aku siapa sebenarnya... itu dianggap fitnah !! ustaz aku cakap fitnah itu lebih keji daripada membunuh orangg...jadii kalau na tunjuk hebat kau tuh, kau bunuh lhaa orangg !! itu baru nampak kehebatan kau.. setakat na cakap belakang porahhh !! ajak gosip dengan aku tana pulak..tahu pulak cakap penuh kesopanan penuh dengan senyuman...

sorry to say lhaa kali ni aku pnya entry agak kekasaran sikit bahasa nyaa kerna kesabaran aku telah bocor yang dibocori oleh iblis iblis yang sebangsat tersebut...

maaf sekali lagi <3 sesungguhnya aku akan melayan orang seperti dia layan aku... itu cara aku !! kalau baik,,baik lhaa layanan nye...kalau setan,,iblislah layan nyee...
sekian
assalamualaikumm !!

No comments:

Post a Comment